-veckans Simsblogg 3-

 
                                          Klicka på bilderna nedan för att komma till bloggarna!
 
 
 
 
 
 
 
thesimslovers
2014-06-10 @ 18:37:01

hur får du mina spel på din blogg och dina prylpaket?
hur göra man att få dom?

Jätte bra blogg du har. =)

Svar: Jag kan göra ett inlägg och berätta hur man gör det :) tack för att du gillar min blogg! det betyder jätte mycket kram Thea<3
Thea Älskar sims<3

thesimslovers
2014-06-11 @ 19:36:54

Tack att du vill göra ett inlägg om det. =)
Så lite så. =) <3

Jag har själv en sims blogg men ja har den privat.
Vet inte om ja ska ha den öppen eller inte.
Skriver om fusk, tips, ladda ner, mina sims som ja spelar med, gör små berättelse om mina sims med mera. så jag vet inte om ja ska ha den privat eller inte.

Svar: :) Jag tycket att du ska ha den öppen så att folk kan ta del av det du gör, sen kan det vara kul läsa om hur andra skapar sina simmar och hur de ser ut (så att man får inspiration) Jag skulle gärna läsa din blogg om den var öppen för alla. Jag har min blogg öppen för allmänheten eftersom att jag tycker att det är kul att andra kan ta del av det jag gör och sen så för jag mycket inspiration av mina läsare.
Men du måste inte göra den öppen för att jag tycker det. Gör så som du själv tycker och vill, gav dig bara lite tips. Kram Thea lycka till.
Ps hör gärna av dig när du bestämt dig skulle gärna vilja se din blogg ;) Kram igen!
Thea Älskar sims<3

thesimslovers
2014-06-15 @ 20:03:08
URL: http://thesimsloves.blogg.se/

Jag kan testa att ha bloggen öppen. Om jag trivs med det eller inte. =) Har inte kunnat att spela Sims är nämligen sjuk. :( Har gjort en länk till dig. =) Bra sims blogg har du. =) Tack så jätte mycket. kram till dig med.


Svar: Gud vilken fin blogg du har<3 tack igen, lycka till. Kram Thea :) <3
Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0