The sims 3 betyg! del (2)

För ett tag sen så skrev jag om vilket expansionpaket och prylpaket som jag har och vilket jag gillar bäst!
Och jag har ju fått nya Expansioner och prylpaket sen sist så jag tänkte ge de dem lite nya omdömen.
Så jag skriver vilka jag har och vad jag tycker om dom! Poängen är från 1-10. (Pryl) = Prylpaket & (Exp) = Expansionspaket.
 
The Sims 3 Semesterparadis (Exp) : Jag älskar det!
 Det är så kul att man kan upptäcka olika öar, dyka under vattnet, åka båt, segla, sola, Bo på en egen liten ö m.m Jag tycker att Semesterparadis är super roligt och spännande att spela! Så det får (Man får en ny stad)  10 p! 
 
The Sims 3 sovrum & Badrum (Pryl) : Det är kul och man får fina kläder och möbler men sen så är det inte så mycket mer... så jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, det är väll ok....     5,5 p!
 
The Sims 3 i Rampljuset (Exp) : Jag tycker att det är awesome! Det är kul att man kan bli kändis, ha konserter, få fina kläder, en stor bil, snygga frisyrer, möbler, en gigantisk tv m.m  (Man får en ny stad)       9 p!
 
 
The Sims 3 Drömjobb (Exp) :Det är super roligt att man kan bli brandman, Jobba på skola, bli stylist, målare m.m
Det är kul för om man är t ex Brandman, Stylist, modefenomen, tatuerare eller nått liknande då så kan man se när dom jobbar! (Man får en ny stad)      9 p! 
 
The Sims 3 70-tal, 80-tal, 90-tal (Pryl): Det är roligt och så men... ändå inte... Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara man får möbler, smink, kläder och hår men sen så är det inget mer... :(     4 p!
 
The Sims 3 Utomhuslyx (Pryl) :Roligt eftersom att man får ett ute kök, Tv som man kan ha ute, fina kläder. The Sims 3 Utomhuslyx är bra om man vill ha en mysig dag ute vid poolen eller om  man har ett Poolparty! (man måste ju inte ha en Pool :D hihi)    8 p!
 
The Sims 3 Årstider (Exp) :Jag bara älskar det!!! Det är så kul ätt det kan snöa, regna, blixtra, hagla m.m!
och även att det finns t ex Sommarfestival, Vårfestival, höstfestival, vinterfestival! (Vart i lite fel ordning där...)
Och att det blir Påsk och Jul!      10 p!
 
The Sims 3 Lyx och Design (Pryl) :Kul men jag använder inte grejerna som kommer med så mycket. Men annars så är det väll ok.... man får med kläder, hår, möbler, en bil, växter m.m      7 p!
 
The Sims 3 Kvällsnöjen (Exp) : Staden man får med är Cool men jag tycker även att den är lite för mörk, det är nästan aldrig sol där! men annars är det coolt att man kan bo i lägenheter, gå på olika barer, bli kändis m.m (man får en ny stad)    7 p!
 
The Sims 3 destination Världen (Exp): Man kan resa till Frankrike, Kina och Egypten. Själv så tycker jag att det är lite tråkigt att man bara kan resa till tre olika länder, Men förutom det så är det riktigt kul och spännande!!
8 p!
 
The Sims 3 Husdjur (Exp) :Kul att man kan ha Katter, Hästar, Hundar, Ormar, Fåglar, Hamstrar/Ekorrar, Sköldpaddor! själv så tycker jag att det är jätte mysigt att man kan massa olika djur och lära dom tricks och gosa med dom! ;P  10 p!(man får en ny stad)
 
The Sims 3 Leva Livet (Exp) : Det är kul och man får fina grejer t ex två sport bilar, hår, kläder, möbler, smink,  trädkojor, m.m jag gillar The Sims 3 Leva Livet riktigt mycket! 9 p!
 
The Sims 3 Övernaturligt (Exp) :  Det är roligt att man kan vara en vampyr, varulv, älva, spöke! vet inte vad jag mer ska säga... (man får med en stad) 6 p!
 
The Sims 3 Universitetsliv (Exp) :Super kul att man kan åka till Universitetet och plugga! (man får en ny stad som man kommer att bo i när man går på Universitetet) 10 p!
 
Ja det var alla The Sims 3 spelen jag har! :) Här kommer det en liten rolig bild nedanför! :D
 
 
 
 
 
ami
2014-02-03 @ 12:50:59
URL: http://twofaced.se/

Hur kommer det säg att du älskar the sims så mycket? :)

Svar: Jag vet inte... Jag tycker bara att det är jätte kul och intressant!
Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0