Ny Dator...

Igår så fick jag en ny stationär dator så... alla mina familjen har ju försvunnit (förutom familjen Black för dom är ju på MacBooken) så igår så fick jag göra en ny familj som fick heta Kardashian i efternamn.
Pappan heter Robert Kardashian och är en ungdom han är gift med Kristin Kardashian och dom har en dotter tillsammans som heter Sheyla Kardashian, Familjen bor i Isla Paradiso och har gjort det i generationer. Sheylaär 15 och bor tillsammans med sim mamma och pappa, När Sheyla fyllde 12 år så fick hon en liten Pitbull valp av sina föräldrar som fick heta Jambo. Sheyla har en pojkvän som heter Joel Virdal/ Vidal (vet inte om det är med Virdal med r eller Vidal utan r...) dom är väldigt tajta och håller ihop stenhårt. Robert är 39 år och är gift med Kristin och de har varit gifta i 17 år. Robert är arbetslös han jobbade tidigare som köksmästare på en restaurang nere i stan men han fick sparken av nån konstig anledning. Robert och Kristin har en dotter som heter Sheyla.
Kristin är 37 år och jobbar som röstlegend (allvarligtalat hon sjunger väldigt bra för att vara en sim...) hon tjänar ungefär 2 516 simcoins i veckan. Kristin har varit gift med Robert i 17 år. Hon är inte alls bra på att laga mat... så det är Robert som får sköta allt matlagande i huset. Jambo är en liten Pitbull och han är "Sheylas bebis" Jambo älskar att sova och vara ute på äventyr med Sheyla han är även ett litet matvrak. Jambo är tre år.
 
Det här är Jambo.
 
 
Kristin.
 
Sheyla och Joel.
Kristin som rockar loss!!!!
 
Kristin och Robert. Robert mumlar bara istället för att sjunga och Kristin Tar över hela scenen och sjunger jätte högt! Hon är värkligen inte rädd för att ta över scenen. :D
 
 
ami
2014-01-27 @ 14:20:13
URL: http://twofaced.se/

Hur kommer det säg att du började gilla Sims 3? :)

Svar: Nästan alla tjejer i min klass spelade The sims 3 och de pratade om det hela tiden på rasterna, på lunchen och när vi var hemma hos varandra. Och en dag så var jag hos min kompis och då så spelade vi The sims 3 på hennes dator och jag tyckte att det var super kul! sen efter nån dag så köpte jag också The sims 3!
Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0