Medeltiden...

 
 
Jag har fått Sims Medeltiden!
Det är ganska kul men jag känner att det inte finns så mycket att göra på det tyvärr.
Anledningen till att jag inte gillar det är: När man väljer sin spelfigur så måste vara en Kung eller Drottning, du kan inte välja att vara tex en tjänare. Du kan bara spela med en enda sim och om man får ett barn så kan man inte vara barnet, din spelfigur blir trött och hungrig nästan hela tiden och då måste man gå tillbaka till slottet så att han/hon kan sova. :(
Det är lite tråkigt, jag har inte hunnit komma så riktigt långt än så länge så kanske ändrar jag mig.. eller inte. Dock så har jag inte kunnat spara nån av familjerna, det står hela tiden att jag inte kan spara i testläge??
 
Så har du spelat Medeltiden? Vad tycker du? Kan du ge mig lite tips? Varför är jag i testläge?
Tar tacksamt emot hjälp och tips!! :)
 
Lite av de bilder som jag har tagit! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Firade med att flirta med soparflickan.
 
Ett lyckligt slut...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0