Vill ha!!

Åkte hem tidigare ifrån kollot!
Hade tråkigt där.

Jag bara sitter hemma och längtar tills
Jag kan köpa Semesterparadis!!!
Det värkar ju så kul!
Eller vad tycker ni??
Jag har ju inte spelat sims på ett tag nu...
:'(
Ja...
Det blir nog inga roliga inlägg.
Tills jag åker till mamma...
För då kan jag ju spela sims. Men jag
Tänkte installera själva
Sims 3 på min pappas
Mac!
Så att jag kan spela lite och lägga
Och lägga upp lite roligare inlägg!!

Tills på lördag/söndag
(då jag ska installera sims 3 på pappas dator)
Hejdå!!



Malin
2013-06-27 @ 21:18:58
URL: http://redgisella.blogg.se

kul med sims :)

Svar: ja :D <3
Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0