Proof that Aliens built the Sphinx...

Jag kollade på några roliga The Sims filmer på Youtube och då så såg jag en sjukt rolig video! :D
Men några av er har säkert redan sett den...
Proof that Aliens built the Sphinx in Al Simhara!
 
Och här är en söt video på någon som gör
en The Sims kille till en gullig liten nallebjörn!!
 
The Sims 3 Create a Sim - Teddy Mindal
 
 jag min data laggar så....
 
sen har jag en liten fråga till er som har sims 3 övernaturligt...
vad brukar ni göra era sims gubbar till...
Häxa,Vampyr,spöke,älva,varulv?
 
Jag vet inte varför men jag brukar mäst göra mina till
vampyr...jag har aldrig testat de andra :D
 
 
bilden är ifrån google.
 
 
Ha en fortsatt bra sommar!
 
 
Tess
2013-08-27 @ 23:09:13

Jag gör alltid häxa.. varför då??
Måste lära mig att testa att göra annat.
Vampyr kanske? ;-)

Svar: Jag gillar att göra mina simmar till vampyrer. Så det tipsar jag till dig.
Thea Älskar sims<3

Bella
2014-02-03 @ 16:22:48

Jag ska få övernaturligt nån gång i veckan men jag har haft sömnlösa nätter pågrund av tankar om vad jag ska göra först men jag tror nog att jag ska/kommer göra häxa eller älva mest! :D

Svar: Hoppas du har fått det och att du gillar det! Kram Thea! :)
Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0