Sims3 slutat fungera och min familj Summer

Ja min data håller på att gå sönder. Men jag ska få en ny snart.
The Sims funkar inte, det laggar så sjukt mycket gubbarna gör inte som jag vill och står kvar på samma ställe i två simsdagar.

Så om jag ska spela måste jag låna nån av mammas datorer.
Jag tror inte att jag kommer kunna berätta om några av mina familjer mer.
(Jag menar inte att jag kommer sluta med sims eller med bloggen)
Det jag menar är att jag får vänta med att spela sims 3.
Tills jag får en ny data annars kan jag kanske få spela på nån av mammas datorer.
:)
 
Jag ska bara berätta om Familjen Summer.
 
Här är Gustav och Krista Summer.
 
Ricky Summer är en hyperaktiv hund kan man säga.
Han älskar att springa och vara med sin matte och husse.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0