RIP The Sims 3 familjen Gautama

Hej!
Jag är lite putt nu... jag höll på att skriva ett inlägg men jag råkade radera det! -.-"
 
Men i alla fall...
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Men det är sommar!
Jag har tyvärr haft fullt upp.
Min hjärna är dessutom på semester ;) Och därför har jag haft idétorka...
 
Men om jag hade Semesterparadis så hade jag inte haft Idétorka!
 
Jag fyller ju år om tjugoen dagar så då hoppas jag att jag får semesterparadis!
Det skulle vara sjukt, grymt, mega kul!
 
Till er:
Vilket sims expansionspaket  tycker ni mest om?
Och vilket är tråkigast?
Har någon av er alla The Sims 3 spel dvs expansioner och prylpaket?
 
En tråkig sak som hände idag...
Jo idag så spelade jag The Sims 3 väldigt länge,
Det kändes som 40 minuter men det var några timmar!
 
Jag spelade med min indiska sims familj Gautama.
Familjen Gautama består av mamman Luana, Pappan Jim och deras dotter Nora.
Familjen Gautama hade nyss flyttat ifrån "Riverview" till Sunset Valley.
Jim (Pappan) jobbade som Ficktjuv, Luana (Mamman) var Doktor och dottern Nora gick i skolan.
 
Dagen efter att Jim och Luana hade sökt jobb.
 
Luana var hemma och tog en tupplur och Jim var och snyltade grejer i folks hus...
Jag var ganska upptagen med att spela med Jim... jag var ju tvungen att trycka på vad han skulle sno. 
Så medans jag höll på med det så var Nora ute i parken mittemot och byggde sandslott,
och Luana bara sov som en stock.
 
Så... jag hade typ glömt bort Nora och Luana.
Men när Jim precis hade snott klart massa grejer så bytte jag så att jag styrde Luana.
När jag skulle trycka på att hon skulle gå och duscha så låg hon bara på golvet.
Nora kom inrusande och tok grät.
Och sen kom liemannen...
Då förstod jag att Luana var död..
 
Jim var ju ute så han visste ju inte att hon hade dött...
Sen åkte Jim hem.
Och han gick in i sovrummet...
Och såg att Luana var död.
 
Jim sprang ut.
 
Sen vet jag inte vad som hände...
Han sprang upp för en kulle sen så vet jag inte...
men han dog på nått konstigt sätt....
 
Och sen stod det
 
"Socialarbetarna kommer för att hämta alla barn och djur,
eftersom att det inte bor någon/några vuxna här.
tryck på ändra stad för att välja eller göra en ny familj"
 
Sen fick jag göra en ny familj....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0