Mamman har lite skoj med hästen...

Ja!! snart är det Simsjul!
Jag ska bara säga en tråkig sak.... Familjen Ahn har raderats!
Jag spelade med dom i förrgår och jag hade lite bråttom för jag skulle åka ivåg och köpa julklappar och så fick jag vara tvungen att stänga av spelet när det inte hade hunnit sparas klart!
Men nu så har jag börjat spela på en av våra MacBooks och det känns mycket bättre för det laggar inte och det står inte "Sims 3 har slutat att fungera" så det känns bra! 
 
Jag gjorde en "Löv" familj
men det var inte så kul för jag gjorde en skog och en så fixade jag så att dom bodde i ett tält men dom hade bara 210 simcoins och jag ville inte fuska fram pengar som jag alltid brukar göra.
så jag gjorde om familjen så att de fick vanliga kläder och sen så flyttade dom till ett vanligt hus.
 
 
Mamman och hästen George JR jagar varandra.
 
Mamman kom ikapp George JR
 
(Ps kom inte på nån bättre rubrik) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0