Nikita Taylor och hennes familj

hejsan svejsan!
Min kompis Emma är hemma hos mig och vi ska spela sims 3!
Sorry än en gång för min dåliga uppdatering!
ja min gamla dator är ju sönder (sims går inte ens att starta) så
det blir tyvärr ina mer inlägg ifrån mina gamla familjer :(
 
Hade tänkt att visa er lite kort min nya familj Taylor!
 
 
Här är Nikita Taylor och hennes kille Blake någonting.
Blake har flyttat hem till Nikitas familj för hanns mamma och pappa bråkade hela tiden.
 
Nikitas mamma och pappa är gifta men har flyttat ifrån varandra.
Så nu bor Nikita, Blake och hennes mamma Kayla flyttat till en liten villa vid vattnet.
Nikita och Blake är båda uppväxta i Twinbrook. (tror att det stavas så)
och de bor fortfarande där.
Men för tre dagar sedan så... blev Nikita gravid!
 
Men Nikita vågar inte säga nåt till varken Kayla eller Blake...
För hennes mamma skulle flippa ur och Blake skulle nog... ja...
tro att Nikita ljuger sen gråta...
Nikita känner sig orolig... hon är ju bara tonåring och går fortfarande i skolan....
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0