Fattiga Julia....

Hej!
Jag har gjort en ny gubbe i The SIms 3 som heter Julia som är fattig.
Jag vet inte men jag blev inspirerad av en Youtubevideo... (kan länka till den sen)
 
Så jag gjorde en tjej vid namn Julia, och hon har en hund som heter Rusty.
Julia bor i ett pytte litet hus i sunset valley (vet inte varför jag är så beroende i Sunset Valley!?)
Hon har inte mycket pengar så hon går och snattar och tigger mat av sina grannar...
När jag gjorde Julia så tog jag bara en färdig Sim och ändrade egenskaper.
Jag orkade inte byta kläder och så.
 
 Julia hade gått hem till en granne vid namn Bebe hart.
Och här är Julia när hon ska sno lampan snett ovanför henne...
 
 
 
Sedan tog hon spegeln.
 
 
Julia cyklade sedan till biblioteket för att skapa en profil på en dating sajt.
(hon har ju ingen dator) och i biblioteket satt det en liten hemlös hund som Julia blev
vän med!
 
 
 
Nästa dag gick hon på date med en kille vid namn Dustin.
Och det gick bra.
 
 
Och de blev ihop!
 
 
Nu bor Dustin, Julia och Rusty i ett stort modernt hus i Sunset Valley.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0