Youtube video på gång!

Hej alla fina läsare!
(Skriver detta inlägg på iPaden så det kanske blir felstavat m.m eftersom att den inte alltid vill skriva det som jag vill skriva..)
 
Det är många av er som frågar när jag ska göra en till Youtubevideo, min förra video (min första Youtubevideo) vart ju väldigt dålig! bilden vart super liten och man såg ingenting dessutom så var jag förkyld.
Så jag hade tänkt göra en till youtube video! Kanske idag vi får se....måste hitta mina hörlurar först. Sen så har min mamma köp The sims 4!! Jag har hunnit spela endel... :D men jag ska fixa några inlägg om The sims 4 snart. 
Vill ni att jag ska göra en Youtube video om The sims 4?
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0