KF- Bra saker som har hänt!

Nu har jag äntligen kunnat spela med familjen Kardashian igen!! Det hackade ju så otroligt mycket nar jag spelade med familjen Kardashian och jag fattade inte varför, bilden frös hela tiden, spelet ville inte spara sig, ingen i familjen gjorde som jag ville m.m. men nu har jag äntligen fixat så att det går att spela med dom igen!
 

Som ni kanske visste så var Maya gravid och hon har äntligen fått sitt barn! Och det vart en dotter som fick heta North.
 
Maya hade haft en bra graviditet och North fick egenskaperna Geni & Soffpotatis.....
 
Kristin var på väldigt gott humör denna helg och var snäll och lärde Sheyla att köra bil!
 
 
Nästa dag så hade Kristin inget för sig så hon försökte lära Ricky att spela död.... men det tog ett tag för Ricky att förstå vad han egentligen skulle göra...
Och efter fyra timmar så hade Ricky äntligen lärt sig att spela död!
 
 
 
 
Cassandra
2014-02-20 @ 21:47:06
URL: http://cassandraalinnea.blogg.se

Hej! Jag undrar en sak(det har dock inte med detta inlägg att göra) men på mitt sims, så efter att jag har börjat ladda ner lite saker från en hemsida så kan adopterade bäbisar/småbarn(och även ibland när man gör dom i skapa en sim) se jättekonstiga ut. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det ser typ ut som att de är i en vuxens kropp(?), eller så är de typ som en pinne. Jag vet inte vad jag ska göra. Vet du vad man kan göra? Har det hänt sådär för dig någon gång? Behöver jag ominstallera alla spelen igen?

Ps, jag älskar din blogg och dina inlägg! väntar varje dag på att du ska göra nya inlägg:) och det skulle betyda JÄTTEJÄTTE mycket om du ville kolla min blogg.
Kram
// en simsgalen tjej som gillar din blogg.:)<3

Svar: Hej! Kul att du gillar min blogg, försöker uppdatera så ofta jag kan men ibland dröjer det lite. :-/ Ska kolla din blogg. :-)
Jag har oxå haft fel i spelet så alla ser konstiga ut, då tog jag bort alla mina nedladdade mods och lade till dem en och en för att se vilken som strulade. Ibland kan modsen funka jättebra ensamma men om man lägger till en annan kan det börja strula så. Vet du vilken mod det var som fick det att bli konstigt så ta bort den! :)
Det blir så för att den som byggde modsen kanske inte hade samma spel som du installerat på sin dator. Du kan även pröva att uppdatera spelet. Hoppas att det funkar annars så får du höra av dig igen! :) Lycka till!!!
Kram Thea<3

Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0