Högtidsdekorationer - bilder på det man kan ladda ner!

I det förra inlägget som jag skrev så tipsade jag er om roliga dekorationer till olika högtider som man kan ladda ner ifrån The sims 3 store Och det är helt gratis!   Själv så tycker jag att dessa saker är så otroligt fina, roliga och kul att kunna ha i sitt spel!
I mitt förra inlägg så tipsade jag er om dessa saker men jag kunde inte lägga till alla bilder som jag hade velat ha med! Eller jo jag kunde men om jag hade gjort det så skulle inlägget se konstigt ut, så jag tänkte lägga upp bilderna nu istället! (det gamla inlägget hittar du här -> 
 http://bythea.blogg.se/2014/february/jul-och-presenter-ladda-ner.html eller så kan du bara skrolla ner ;P )
 
Ps. om du vill ladda ner nått som finns på nån av bilderna så tryck bara på länken som finns under den bilden!
 
 
Jul grejor:
 
http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?categoryId=&scategoryId=13290&index=0&productId=OFB-SIM3:44625&pcategoryId=12858&ppcategoryId=13289
 
 
http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?categoryId=&scategoryId=14398&index=0&productId=OFB-SIM3:71544&pcategoryId=12858&ppcategoryId=12238
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gott Nytt år:
 
 
 
 
 
 
Halloween:
 
 
 
 
 
 
 
 
Skörefest:
 
 
 
 
 
Alla hjärtans dag:
 
 
 
 
 
 
Glad St. Patrick's Day! :
 
 
ALLA BILDER ÄR IFRÅN!!! : http://store.thesims3.com/
 
Anonym
2014-02-17 @ 15:59:20

Hej! Hur firar man högtider på sims? Tillexempel jul? Och hur köper man presenter? :)

Svar: Hej! Först och främst så måste du ha Årstider installerat. När det är vinter hos din sims familj så kommer det upp ett litet meddelande i högra hörnet där det t ex kan stå att det snart är presentpartydagen eller nått liknande. När det är jul/ Presentparty så kan man fixa ett presentparty (Presentparty är själva "julafton") via telefonen, Man annordar en fest, och väljer tid, formell klädsel, bjuder några vänner och sen trycker du på att du vill att det ska vara ett presentparty. efter ett litet tag (nån timma eller så) då måste du placera ut en presenthög (Där alla paketen ska vara och det behövs VÄLDIGT mycket utrymme för presenthögen) Sen är det klart. Det är inte så komplicerat som det låter, och man gör likadant på det andra högtiderna förutom det där med presenthögen. Hoppas att det går bra! Kram Thea!!!
Thea Älskar sims<3

Anonym
2014-02-17 @ 16:00:20

Hej! Hur firar man högtider på sims? Tillexempel jul? Och hur köper man presenter? :)

Anonym
2014-02-18 @ 12:35:56

Taack<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0