Semesterparadis!

 

 
 
 
Har spelat semesterparadis idag.
Har fått en ny dator och hade lite problem att installera Sims 3 semesterparadis...
Men jag fixade det...

Ps. Jag fyllde ju år för två veckor sedan ungefär... och då så fick jag..
Sims 3 70,80,90 tal, Sims 3 drömjobb, och sen så åkte mamma och jag till stan och köpte Sims 3 semesterparadis!!

Här är katten Gustav som har blivit vän med  en tvättbjörn som hette Lusik...? Lusik?.
 
Och jag fuskade lite och skrev "Testingcheatsenabled true" och....
gjorde om Lusik... jag ville ha henne som husdjur!
Tänk er att ha en tvättbjörn som ett tamt husdjur!
 
 
 
 
selma
2013-09-07 @ 23:57:58
URL: http://selmasliv.blogg.se

Hej! Jag har en dagens blogg tävling på min blogg och undrar om du vill vara med? I så fall kan du klicka på länken i meny! :D
(förlåt om du inte gillar sådana kommentarer (: )

Svar: Jag skulle super gärna vilja vara med! :)
Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0