Nya (del 1)

Jag tänkte göra en sims berättelse om
min ena sims familj Dahlqvist. Berättelsen heter "Nya"
 
Familjen Dahlqvist bor i Riverview (en liten stad ute på landet)
en så länge är de bara;
pappan Dan han är 25 år, mamman Erna 24 år
och deras son Kasper som är 3 år.
 
 
 
 
 
 
 
Erna ville överaska Dan med en fin frukost.
- sov du Dan jag måste upp och fixa lite saker...
-  va men jag kan hjälpa dig. Sa Dan ängsligt.
- Nej men tack ändå... La Erna till
 
 
Erna gick upp.... och satt på sig sin Pyjamas.
 
Erna gick till köket för att göra en fin frukost till Dan.
Hon öppnade kylen,
och tog fram ingredienser så att hon kunde göra pannkakor.
 
 
 
- Jordgubbar kan väl vara gott till pannkakor?
 
Sedan var Pannkakorna klara och Dan älskade dom. 
 
Slut!!
 
ja förlåt jag vet denna saga blev dålig... jag kom inte på så mycket!
men nästa del kommer att bli MYCKET bättre!
jag lovar!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0