Olika saker...

Hej jag har varit sjuk...IGEN!!
jag vet jag har varit sjuk väldigt mycket denna månad.
så jag har inte orkat eller haft lust att skriva några nya
inlägg.
Men nu mår jag mycket bättre....
 
Ja för några veckor sedan så fick jag ännu ett nytt sims spel
(Ett prylpaket) "Sovrum och Badrum"
Jag har inte hunnit se vad man får direkt eftersom att
jag inte har orkat spela och varit sjuk.
Men jag ska spela lite Sims snart så då får jag
en bättre syn om det :)
 
Såg ni live sändningen om "Dragon Valley" ??
jag såg det var en jätte fin stad och man fick se vad drakarna kunde
göra och så... Jag tror att man kanske kan kolla på youtube.
Men om ni hittar det nånstans på nätet så kolla på det.
 
Sist jag spelade så ville jag spela på nån av mina hundra familjer som
jag har :D
så att jag spelade på en av mina familjer som jag inte har spelat på
sen..... december eller så.
Men jag kommer inte ihåg vad familjen hette.
 
Förlåt att det här blir ett konsting tråkigt inlägg men jag är
väldigt trött och har inte kunnat äta på tre dagar så...
Och sen har jag inte direkt nån blogg lust men jag måste ju
lägga upp nya inlägg....
 
 
Ännu en "Bugg" tjej xD
 
 
Min favorit sim. <3<3
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0