Grubbel... 0,1,2,3

Ja... jag är hos min pappa,
Och utan Sims ett tag!!! :'0
så det är därför det blir så dåliga,tråkiga uppdateringar!!
:'(
Men jag tänkte bara berätta vad jag satt och grubblade
på nyss! :D
Jag sökte på "Sims" på google
och sen tittade jag på bilderna..
sedan sökte jag på "Sims 1" där efter
"Sims 2"
och kollade på bilderna och sist
så sökte jag på "Sims 3"
och så tänkte jag att på bara några "få" år
tänk hur sjukt mycket själva sims har förbättrats!
(Ja nu vet ju jag inte när själva "Sims" grundades.. det allra första)
Tänk hur det har utvecklats,blivit bettre grafik,
roligare grejer,snyggare kläder m.m :D

tycker ni inte att det är ganska coolt!
och nu så kommer ju Sims 4 ut!!

ps..
sök på google.. ( titta på bilderna då) "Sims" sedan "Sims 1"& "Sims 2" och sist
men inte minst "Sims 3"
och kolla bara på bilderna och se hur mycket
som har förändrats! :D
och kolla hur gubbarna såg ut då
och hur det ser ut nu!! ...Ds..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0