Hjälp när det fryser.

Jag tror nog att allas sims spel "fryser" det gör mitt.
Det kan bli tex att allt stannar och man inte kan trycka någonstans m.m men då har jag ett knep till er...!
Som funkar för mig.

När spelet fryser gör så här:
 
1. Spara spelet en gång.
2. Öppna fuskfönstret med
Ctrl + Skift + C
3: Skriv denna text i kommandorutan
resetSim*
och tryck Enter.
Klart!
Obs din skärm kan fastna i några sekunder men sen kommer det igång
 
Hoppas att det hjälper/funkar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tas
2013-08-07 @ 14:06:45

Ska testa det nästa gång det hänger sig, blir så irriterad när allt stannar!!! :-( Varför kan de inte göra någon patch eller så så man slipper detta???? Toppen för tipset i alla fall!! :-)

Svar: varsågod! jag håller med dig :)
Thea Älskar sims<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0