Nya familjen! "Nya"

 
Jag har inte hunnit skriva några nya inlägg.
Har sovit över hos min bästis och hon hade fest för att hon fyllde år den 19 april.
Men nu är jag hemma. 
 
Nyss när jag skulle spela sims så... frös Jolina (mamman) till en isbit :D
så pappan fick springa ut och tina upp henne med hjälp av en hårtork!! :D
och Santana (deras dotter) gjorde olika elexir medans Justin och Marcus
(tvillingarna) hade kuddkrig!!!! ;P
 
Ja så här såg Jolina ut när hon var upptinad XP
 
här är Jolina en... ja... stenfrusen.....
 
här är Jolina när hon gör en... Simsängel ;)
 här bor de alla fem; Jolina, pappan (kommer inte ihåg vad han heter), Marcus,Justin
och Santana.
 
De har fyra garage.
Och en pool.
och det här är Marcus.
 
Och det hät är Jolina.
 
 
 
Om man tryker Skift+kontrol och sen vänster klickar eller höger klickar på
brevlådan så kan man välja vad man vill att föräldrarna ska jobba med! och pappan i min
familj är "Världsledare" hahahaha!!!
så han åker limousine till jobbet varje dag!!  
 
här är Santana som gör olika Elexir!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0