Betyg på sims spelen ja har

 God morgon!! några har frågat vad jag tycker
om The sims 3 och vilka sims spel jag har.
så jag tänkte börja med...
att berätta vilka sims spel jag har,
och sen vad jag tycker om den expansionen
Och sen vad jag tycker om hela spelet!! 
betygen är 1-10!
 
Jag har:
 
1: sims 3 övernaturligt
2: Sims 3
3: sims 3 destinationsvärlden
4: sims 3 kvällsnöjen 
5: sims 3 husdjur 
6: sims 3 årstider 
7: sims 3 leva livet 
8: sims 3 Lyx och design
 
1: Övernaturligt är kul och roligt! Men jag 
tycker att det är jobbigt att det kommer
Zombis för ibland badar de i ens pool
äter ens grönsaker som finns trädgården. 
Och ibland så Attackerar de ens sim gubbe!! 
Men det är coolt och kul annars men....
spökena är inte fina för de...
Är "lysande" och "genomskinliga" 
och man ser inte kläderna. Betyg = 6 
 
3 : Sims 3 destinationsvärlden är roligt!
men det är kul att man kan åka till olika 
länder men jag önskar att det var fler änn
3 länder som man kan åka till!!!
nu kan man bara åka till
Kina,Egypten och Frankrike!
man kan hitta Diamanter i gammla gravar.
(inte gravkistor) och man kan få roliga vänner
som kan komma på besök till tex Suset valey
om man nu bor där. Betyg = 4 
 
4: kvällsnöjen jag gillar värkligen 
sims 3 kvällsnöjen för man kan bli kändis
och gå på olika barer m.m  det roligaste 
är nog att man får en ny värld/stad!!! 
Som heter "bridch port"
( det var nått sånt kan inte stava till det) 
och man kan bo i lägenheter..!! Men..... De 
är väldigt små! betyg = 7 
 
5: husdjur är super kul!!! 
Man kan ha Katt,häst,hund! 
Och man får en stad/land som heter 
"apalosa plains" om man går in på 
byggläge (där man kan fixa ny tv,sängar m.m) 
så kan man få hamstrar, fåglar, ormar m.m!
 Betyg = 9 
6: Årstider är roligt!!! 
Man kan åka snowboard och 
så kan man simma ute när det är vinter.
och man kan göra snögubbar,iglosar,
snölycktor, frysa till is. Asså jag vet
inte vad jag kan
berätta om Sims 3 årstider man kan göra så
mycket! Men jag säger det bara
när ni ska köpa ett sims spel så köp
ÅRSTIDER!! 
betyg = 100000
 
7: leva livet. Det är kul. 
Man får sandlådor, trädhus, m.m
och man får super fina kläder!!
och man får 2 nya coola bilar. Man får 
barnvagn!! Och nya tv apparater, coolare våningnsängar. Jag säger likadant som 
jag sa om årstider!! Köp det!!!! 
Betyg= 10000
 
8: lyx och design.
är kul och man får lyxigare bilar. Coola möbler!
fina moderna kläder!
det är kul men asså...
man får ju bara lyxigare saker så jag vet inte
vad jag ska berätta om det.. Men ja 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om The Sims 3 spelet, spelandet, expansioner m.m

RSS 2.0